Work 'til you drop

Hm.. Utan att vara allt för utlämnande och kanske lite pinsam: Men är det bara jag som vill ha sex hela tiden? Det kanske är för att jag är alldeles för långt ifrån min flickvän för att det ska vara möjligt, jag vill ha det jag inte kan få :( Vilket som är det väldigt irriterande.


Aja, sak samma. Nu har jag ögnat igenom mina arbetsuppgifter för idag och det ser faktiskt rätt lovande ut. Hittade en frågeställning som inte är allt för komplicerad, men inte heller allt för retarderad \o/
Tänkte att jag ska läsa lite i kurslitteraturen idag och försöka skaffa mig en översiktlig bild över frågan och dess svar, för att sedan börja skriva imorgon + övermorgon.



"Plugg ska alltid göras i sista sekunden, för under stress har man inte tid att göra misstag. Alltså blir det felfritt!" - Joel "MajorTom" Örn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0