Tävling samt minne!

Okej, jag ska återberätta en händelse i min barndom som kanske är lite pinsam i och med att jag är en kille. Men vad gör man inte för att få vara med och tävla hos Kicki! :D

Jag är uppvuxen i en väldigt stor familj, med fem barn och två föräldrar. Tre av dessa är mina systrar, den sista är min bror, och det har väl på något sätt präglat min barndom ganska rejält.
Det är framförallt ett "skönhetsminne" jag har, dock ett rätt pinsamt sådant :D, från när jag var liten. Mina äldre syskon ville, som så pedagogiska de var, att jag som bara då var 8-9 år gammal skulle se lite mer "party" ut. De bestämde sig helt enkelt för att sminka upp mig.
Eftersom jag var så liten så hade jag inte riktigt så mycket att säga till om till mina fyra och fem år äldre systrar, jag var helt enkelt deras lilla provdocka när de i omgångar turades om att smeta in foundations, kajal, läppstift och andra sminksaker i mitt ansikte.

Slutresultatet var att jag liknade något som påminde om en clown, men som varken såg särskilt roligt eller festligt ut. Mitt ansikte såg snarare ut som en enda stor färgpalett :D

Så jag ber att få vinna dessa hudprodukter så att jag en gång för alla kan rengöra mitt ansikte rent symboliskt så att minnena av sminket inte längre sitter kvar som fläckar på mitt numera vuxna ansikte! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0