Sjuk avslutning.

Hemtentan är äntligen inlämnad och pedagogiken är nu över, åtminstone för ett tag. Har varit och handlat diverse idrotts- och sportartiklar, bland annat ett par skridskor och lite skydd, och jag måste säga att jag är så jävla taggad inför att börja läsa Idrott och Hälsa I! :D

Sedan har jag äntligen hittat en lägenhet! Jag ska skriva kontrakt på måndag och allt känns som en luddig jävla dröm (: det enda som jag kan klaga på är att jag har en förbannad jävla rethosta som håller på att göra mig galen! vet inte vad jag ska göra åt den riktigt.

Vilket som mår jag jäkligt bra iaf. Idag hakar jag på mami&papi till Västerås för att vara barnvakt (: det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: <3

Det är ingen dröm bejbi! (:

Hoppas din helg blir bäst, jag längtar efter dig.

<3

2011-01-15 @ 13:02:45
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0