Epic day

Jag vet att man egentligen inte ska överanvända ordet "epic", men idag är fan en sån dag! Ikväll skriver jag kontrakt för en lägenhet, och i april flyttar jag ifrån studentkorridoren :D:D
Såå jävla skönt!

Min dag i helhet kommer bli jävligt bra. Började dagen med att ge mig ut på en löptur, och det var fan inte skönt någonstans. Eller ja, klart det var skönt men det var mestadels hemskt. Hade glömt bort hur otränad jag egentligen blir av att vara sjuk en längre tid :oo

Nu sitter jag här och trycker lite, ska fixa några ägg snart och sen så bär det av till skolan för att påbörja Idrott och Hälsa I!

Saknar min vackra flickvän, men annars känns livet väldigt skönt just nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0